Stage op zn einde - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Patrick Vaes - WaarBenJij.nu Stage op zn einde - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Patrick Vaes - WaarBenJij.nu

Stage op zn einde

Blijf op de hoogte en volg Patrick

26 November 2013 | Australië, Melbourne

Vlak voordat ik weg ga nog even snel een stukje. Het zal niet lang worden want veel tijd heb ik niet. Het is namelijk al 12 uur geweest en over 5 en n half uur staat er een taxi op de stoep.

Afgelopen vrijdag is mijn onderzoek op de universiteit officieel tot een einde gekomen. Ik had namelijk samen met Dietrich onze eindpresentatie. Wat betekende dat we de afgelopen 2 weken heel hard hebben moeten werken (lees: soms van 9am tot 11pm op de uni) om enigzins voorbereid te zijn. Uiteindelijk hadden we 10 min. vóór de presentatie onze powerpoint af, perfecte timing dus om het zo maar even te zeggen. Want zo hadden we nog paar minuten om de slides te verdelen. Globaal bestond onze presentatie uit welke batterij modellen wij gemodelleerd hebben, de resultaten ervan vergeleken met de echte batterij en wat in onze ogen verbeterpunten zouden kunnen zijn om tot een nauwkeurige simulatie te komen.

Uiteindelijk waren onze professor en de man van Speedshield, waar we het project voor gedaan hebben, heel erg positief. Ze hadden niet heel veel kritiek en ik had wel anders verwacht. Het kan ook dat onze professor het niet zoveel boeide wat onze resultaten waren, aangezien hij 10 min eerder weg ging omdat hij iets anders (beters?) te doen had. Dietrich en ik vonden het maar vreemd, aangezien Speedshield er gewoon nog zat en ze wilde in de komende tijd nog meer projecten samen doen. Uiteindelijk hebben wij na de presentatie nog even de tijd genomen om een kopje koffie aan te bieden.. We konden die man moeilijk gelijk de deur uitschoppen..

Na onze eindpresentatie hadden Dietrich en ik een bbq en klein feestje gepland. We hebben onze gewenste startijd van de bbq alleen niet gehaald omdat het erg uitgelopen was met onze presentatie, mede doordat we die man nog moest vermaken. We zouden officieel om 5 uur beginnen, maar toen hadden we niet eens alle boodschappen gedaan. Terwijl oa. Guido en Nadine al bij Dietrich thuis waren, sorry! ;) Vervolgens werkte onze kooltjes (goedkoop = duurkoop) ook niet waardoor het uiteindelijk pas 9 uur was voordat het eerste vlees klaar was. Toen waren Guido en Nadine al naar huis, maar gelukkig waren er nog stuk of 30 á 40 man blijven hangen haha. Om 11 uur was uiteindelijk eerder voldaan van de bbq, beschuit met muisjes (vanwege Julian :)) en de door vrienden gemaakt tiramisu. Rond 3 uur ben ik uiteindelijk kapot naar mijn eigen huis gefietst.

Zondag ben ik samen met Guido en Nadine naar een 'familie' diner geweest in Mt. Eliza. Met een hoop familie van Nadine hebben we gezellig de hele avond gebbqd.

Afgelopen 2 dagen ben ik vooral bezig geweest met mijn reis voorbereiden. Wat kleine dingetjes gekocht die ik nog nodig had, mijn kamer onderverhuurd (scheelde weer $800), kamer schoongemaakt en toch nog even 2 wedstrijdjes gehockeyd.

Sorry maar ik ga nu stoppen met schrijven. Heb mijn backpack nog niet helemaal ingepakt en over 5 uur moet ik al weer opstaan. Morgenvroeg om 7.30am vlieg ik samen met 2 Nederlanders en 1 Amerikaan richting Cairns en van daaruit reizen we in 2 weken richting de Gold Coast. Ik zal proberen mijn avonturen een keer op papier te zetten, maar waarschijnlijk wordt het pas na de oostkust trip.... Maar beter laat dan nooit!


Cheers!

  • 26 November 2013 - 14:30

    Tirza:

    Goede reis en geniet van je roadtrip langs de oost-kust!! :-)

  • 26 November 2013 - 21:19

    Jet En Hans:

    Ha Patrick,
    Heel veel plezier met je reizen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

Actief sinds 16 Aug. 2013
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 6304

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 23 December 2013

Stage melbourne

Landen bezocht: